Omdat u het zelf soms even niet weet, omdat u gewoon geen computer hebt of er niet zo goed mee om weet te gaan en natuurlijk ook omdat het gewoon gezellig is bij het Trefpunt Duistervoorde.
Daarom is er met ingang van woensdag 20 april elke maand: de vraagbaak. Een ochtend waar je met elke vraag terecht kunt in Trefpunt Duistervoorde. IJsseldal Wonen en Mens en Welzijn Voorst zitten elke maand klaar om vragen over de meest uiteenlopende onderwerpen te beantwoorden. Lekt uw kraan? Zoekt u een waardevolle tijdsinvulling of wilt u weten hoe DigiD werkt? We zoeken het direct uit of komen er later op terug. Is het handiger dat we een keer bij u thuis langskomen? Dan maken we een afspraak.
Betrouwbare hulp
Huurders van IJsseldal wonen kunnen met hun vragen rondom wonen terecht. Kleine reparatieverzoeken kunnen mogelijk al direct dezelfde middag worden opgelost. Mens en Welzijn Voorst maakt u wegwijs in het brede aanbod op welzijnsgebied, lost uw problemen op met laptop/tablet en telefoon, demonstreert de Compaan (een tablet speciaal voor ouderen) of helpt met vragen over administratie en financiën. En ook over de activiteiten bij de ontmoetingslocaties Trefpunt Duistervoorde en Klein Twello kunt u hier alles te weten komen.
Elke derde woensdag van de maand, van 10.00 tot 11.30 uur, helpt het vraagbaakteam u op weg in Trefpunt Duistervoorde (St. Maartenserf 85 Twello). Voor vragen op alle andere dagen: bel of mail Mens en Welzijn Voorst: 0571-279090 of info@mensenwelzijn.nl
Weten wat we nog meer voor je kunnen betekenen? Zoek in alle activiteiten en verhalen van inwoners!